...czyli stała komunikacja pomiędzy firmą a klientem. I nie ma co się oszukiwać – głównie o to w tym chodzi! Facebook wprawdzie powstał z myślą o uczniach i absolwentach, jednak zasadniczy ruch na tej platformie społecznościowej generują obecnie wzajemne relacje konsumenckie.
Są oczywiście inne serwisy tego typu: jest Google Plus, jest Twitter... Każdy na swój sposób niepowtarzalny. Niemniej w kategorii komunikacji marketingowej rządzi niepodzielnie Facebook, a na Facebooku rządzą niepodzielnie treści marketingowe. Kiedyś firmy miały tylko ulotki i reklamy – teraz dostały w ręce potężną broń: social media. Niektórzy potrafią to wykorzystać i mają wręcz na FB swoich wyznawców (i to w liczbie, która zawstydziłaby niejeden odłam religijny). Ale są też firmy, które nie potrafią docenić tego daru, a ich fanpage straszy pustkami.
Wiemy, jak zakładać i jak prowadzić profile na portalach społecznościowych.
Wiemy, jak i gdzie położyć nacisk w zależności od typu serwisu (Facebook, Google+, Twitter etc.).
Wiemy, jak organizować konkursy i jak przyciągnąć odpowiednią liczbę fanów.
Wiemy, jakie treści kierować do każdej grupy odbiorców.
Dlatego jeśli macie problem z prowadzeniem swojego fanpage'a, to nie czekajcie, aż zarośnie pajęczyną, tylko skontaktujcie się z nami!
Ile będzie kosztować Twoja strona internetowa? Napisz do nas, za to nic nie płacisz.