Gdyby nagle wszystkie firmy na całym świecie oświadczyły zgodnie: „Od dzisiaj koniec z gadżetami!”, to prawdopodobnie załamałaby się chińska gospodarka... Póki co jednak, Chińczycy mogą spać spokojnie. Gadżety reklamowe trwale zrosły się z systemem kreowania wizerunku przedsiębiorstw i nie zapowiada się, by miało być inaczej.
„Nie ma pani długopisu? Służę uprzejmie!” - I już długopis z nadrukiem reklamowym naszej firmy stał się własnością potencjalnej klientki. Zauważmy – dla nowej właścicielki pierwsze skojarzenie z tym długopisem będzie zawsze pozytywne: nie miała, potrzebowała, dostała. Siła oddziaływania psychologicznego jest tu ogromna!
Gadżetem reklamowym może być w zasadzie wszystko! Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia (ewentualnie zdrowy rozsądek). Na każdym z nich oczywiście wykonujemy stosowne nadruki.
W doborze gadżetów warto kierować się wieloma względami: praktycznymi, estetycznymi, skojarzeniowymi (dany przedmiot może kojarzyć się z naszą firma już przez sam wygląd), a także okolicznościowymi. Warto też skontaktować się z nami i po prostu o tym porozmawiać. Mamy w tych sprawach pewne doświadczenie i możemy to i owo doradzić. A być może znajdzie się też jakiś rabat...
Ile będzie kosztować Twoja strona internetowa? Napisz do nas, za to nic nie płacisz.