Fotografia reklamowa

Być może niektórzy kojarzą słynny obraz Salwadora Dali „Płonąca żyrafa”. Cóż... Salwador Dali – mistrz, obraz – arcydzieło, więc słowa złego nawet nie piśniemy. Niestety, to co dobre w sztuce, niekoniecznie musi zdawać egzamin w realiach użytkowych. Tymczasem niektóre fotografie, wykonywane na potrzeby marketingowe, sprawiają wrażenie, jakby ich twórcy działali z podobnym, „artystycznym” zacięciem.

O co chodzi? Tytułowa żyrafa na obrazie stanowi jego symboliczny wręcz fragment na dalekim planie. W kategoriach marketingowych jest to całkowita klapa! Jeśli chcemy coś sprzedać, to musimy postarać się o zdjęcie idealnie skadrowane. Co jeszcze? Głębia ostrości? Naturalne i jednocześnie wyraziste kolory? Odpowiednie otoczenie i tło? Właściwy kąt ujęcia? Fachowy balans światłem? Nie za dużo tych wymagań? Nie. Takie ma być dobre zdjęcie i koniec.

Dobra fotografia łączy w sobie umiejętności techniczne oraz twórcze. Nie mniej ważny jest też dobry sprzęt. I zapewniamy Was: nie warto zamieszczać na stronach czy w sklepach internetowych zdjęć wątpliwej jakości. To, co źle sfotografowane, jest już na pierwszy rzut oka odbierane jako złe. Choćby nawet było najlepsze.

Potrzebujecie dobrych zdjęć? A więc potrzebujecie nas! Czyli zapraszamy do zakładki kontakt.

Ile będzie kosztować Twoja strona internetowa? Napisz do nas, za to nic nie płacisz.